2009. május 10., vasárnap

megszülettünk

Kezdjük az elején.
Szerdán anyuval 11-re felmentünk a korházba, akkor még anyu ment mert én a pocijában voltam. A dokinéni - Ruszi Csilla - mikor meglátta hogy milyen kis akaratos vagyok és mindenképp ma szeretnék megszületni rögtön beküldött a szűlőszobába ahol nemsokára rá megszülettem. Anyukám szerint még meg sem születtem teljesen, már felordítottam az egész helyet, bepótolva mindazon hangokat amiket ő nem akart megtenni, mert elhatározta, hogy csendes szűlés lesz. Egy kis - most már szemtől szembeni - ismerkedés után gyorsan lemértek, megadták az első megérdemelt tízesemet és elvittek valahova, nem tudom hova. 

                                  

Anyukámat ezért csak egy pár óra múlva láthattam, amikor kaptan fincsi tejcsit. Legalább is próbálkoztunk mindketten.

Nincsenek megjegyzések: