2009. május 28., csütörtök

kiegyeeztünk egy közepesbe

Komolyan mondom, ezek a nagyik be vannak indulva. Képzeljétek el, kitalálták, hogy visszaszoktatnak engem a kis ágyba. Nos, próbáltam megmagyarázni, hogy szúr meg kemény, meg zöld, meg minden, de nem lehetett kitériteni őket a hitükből. Próbáltam én szép szóval (kevésbé sirtam), próbáltam keményebben (egy kicsit hangosabban ugyanazt) és a végén próbálkoztam szivszakitóan (azaz orditottam, toporzékoltam), de nem ment.



És akkor, mikor már minden veszni látszott közbelépett az én elsőszámú védőangyalom: ANYU. Igen, és ő kikérte magának, hogy ne mind sanyargassák szegény testemet. Igy kiegyeztünk egy közepesbe: nappal a kis ágyba, éjszaka anyuval alszom ezentúl.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugyes fiu, tudja mit akar:D De nalunk ezek a cseles nagyok ugy csinaltak, mikor az Orsilanyt vissza akartak szoktatni a kisagyba, hogy miutan elaludt, becsempesztek:) Idonkent mukodott a dolog, amig a nagylany ra nem jott a cselre... de elobb-utobb kialakul:) Novogessetek ugyesen:D Orsi uzeni, hogy gyijjagyijjakakagyijja - azaz ne add fel Dengezik:D
B.