2009. május 16., szombat

feladatok

Mindenkinek kiosztottam a feladatokat, megszerveztem az életet. 

Anya kapta a szopiztatást. Gondolom ez érthető, neki van a legfinomabb tejcsije a világon. Továbbá kineveztem főpelenkázónak és főaggódónak. Ez az utóbbit ő kérte magának, és nem lehettem olyan rosz, hogy megtagadjam tőle.
Apu főbökiztetőnek léptettem elő, pelenkázás előkészítőnek, D vitamint csepegtetőnek és hogy anyu ne legyen egyedűl a pelenkázásnál kineveztem még pelenka kuktának. 


Vannak még akik kiszolgálnak minket (engem, hiszen ez egy királyi többes), a két nagymama, akik egy darabig mosnak meg főznek anyunak meg apunak - de csak a nagyobb ételeket, mert reggel és este ők főznek a hütőszekrényből. Szívesen és bizalommal bíztam meg őket mert már jól beváltak anyunál és apunál.
Van még egy különleges feladat: velem aludni. Igen, igen, megengedem néha, hogy a szüleim velem aludjanak a nagy ágyban... mert megérdemlik.

Nincsenek megjegyzések: