2009. augusztus 2., vasárnap

növök... vasárnapi híradás

Rég nem adtam hírt fejlődésemről. Ennek több oka is van. Elsősorban az, hogy lelógok a mérlegről, másodsorban meg, hogy nincs méteresünk ami nekem, babának való lenne, csak apának van valami építő-méterese. Na de mivel már nagyon kíváncsiak lehettek mekkora lettem, így megmérettettem magam a következőképpen. Anya felállt a mérlegre, megmérte magát, majd ölébe vett és ketten is megsúlyozódtunk. A magasságomat meg apa méteresével mértük meg. Mivel a fent említett eszközök nem tudományos-preciziós módszerrel működnek, így sacc/kb tudjuk megmondani méreteimet.

Szóval, ma, augusztus másodikán, három hónapos és négy napos koromban körülbelül hét és fél kiló és hetven centi vagyok.




ui. anyának már fáj a dereka és a háta, vajon mitől?

Nincsenek megjegyzések: